دوست داشتنی
دوست داشتنی

ق اط ی پ ا ت ی


سخنی با دخترا......................

هى دختر


بيا ميخواهم رازى را بگويم
پسرها عروسک ندارند!
درد دل کردن و حرف زدن را ياد ندارند!
نگاه کن
فقط بلدند اسباب بازيهايشان راپرت کنند!
پسرها اشک هم ندارند!
مى ترسند مرديشان زير سوال برود!!!
مى شنوى؟؟ ته صدايش،گريه اى بى صداست
با يک اغوش ساده,
قلب هر مردى را ميشود بدست اورد.نگاهش کن؟؟
وقتى خسته است
وقتى مريض است
ولى دلسوزى برايش نيست!!!
پدرت وقتى مادرت نيست چقدر پير است!!
ميدانم از پسرها ناراحتى
ميدانم جر زنى ميکنند
بى معرفتند
حرف بد ميزنند
بازى بلد نيستند
آنها تقصيرى ندارند
کسى او را مثل تو ناز نکرده
گل سر،به موهايش نزده
صورتش را نبوسيده
او بجاى بوسه،سيلى خورده است تا يادش بماند مرد بايد قوى باشد
دخترک...
پسرها نميشکنند
مگر...
بدست دخترکى ...
دخترک با آن دستای ظریف و دخترانه ات پسر را نوازش کن نه اینکه با زبان تند و خیانت ،دل مردانه اش را بشکنی..
بعضی وقتا با همه ی مردانگی اش بدجور به آغوش و نوازش تو احتیاج دارد ...



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا
ساعت10:15---18 فروردين 1394
دیروز با دوستم مهتاب سر یه موضوعی دعوام شد در حد بزن بزن.بعد دیدم یهویی وسط دعوا نشست روی زمین و شروع کرد به خندیدن.گفتم الاغ واسه چی داری میخندی؟گفت :چرا وقتی مشت میزنی مثل این فیلم هندیا صداشونو در می یاری؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت10:09---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن


سارا یکتا
ساعت12:03---6 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره''؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت15:36---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیهچه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده???????
Helo good boy



سارا یکتا
ساعت12:55---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت13:59---5 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر
خخخخخخخ سلام
پاسخ:خخخخخ سلام


سارا یکتا
ساعت22:01---26 بهمن 1393
من پول وماشین و خونه نمیخوام من تو رو میخوام عشقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن..!! :|
ولی کور خوندین ما همشو میخوایم


PARYA
ساعت19:41---20 بهمن 1393
وب زیبایی داری موفق باشی

sara yekta
ساعت16:40---20 بهمن 1393
تو کوچه های شهر میفهمم اینو من : تنهایی آدمو ولگرد میکنه.
سلام عرض شد. خوبی؟؟؟؟؟؟


sara yekta
ساعت8:53---9 بهمن 1393
تجربه بهم ثابت کرده که ازیه سنی به بعددیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!برای مثال:میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)من رفتم بیرون! (شکل صحیح)--------------------------------------------------- ---------------------------لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی

sara yekta
ساعت22:52---4 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده


sara yekta
ساعت22:51---4 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده


sara yekta
ساعت23:23---28 دی 1393
صبح ها برای رفتن به محل کار تنبلی نکنید .

به این حقیقت بیندیشید که

در خواب نمی شود کار کرد اما در محل کار می شود خوابید .

خطبه از این سنگین تر …!!!؟؟؟

یه صلوات عنایت کنید .



سارا یکتا
ساعت23:10---24 دی 1393
ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …

6-7 ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ

این آمار واسه کشورمون فاجعس


sara yekta
ساعت14:44---11 دی 1393
بچه هه دو تا مگسو رو هم دید و از مامانش پرسید:مگسا نر وماده دارن؟مامانش از سوال بعدی ترسید گفت:نه یه و بچهه با مگس کش زد روشون و گفت:کثافتای همجنس بازسر بزن بینیم

سارا یکتا
ساعت21:39---4 دی 1393
عزيزم بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي خيلي بوي سم ميدي سم پاشي مي کردي؟

fere$hte
ساعت22:11---29 آذر 1393
وبت عالیه پستات هم عالیی هستن دمت گرم

atefeh
ساعت11:14---27 آذر 1393
سلام عزیزم وب توهم قشنگه دوس داشتی بلیک خبرم کن بلینکمت

سارا یکتا
ساعت22:37---26 آذر 1393
وصله ام سر رفته میخوام بیام تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ابو ریحان بیرونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

  توسط -Lovely  |
 

 



سلام به وبم خوش اومدین ایشالله که از وبم خوشتون بیاد نظر یادتون نره / بچه /مخلص همه بچه های باحال هستم...


 

 

 سخنی با دخترا......................
 ]چقد سخته***************8
 حكايت
 کاش می شد
 پند لقمان
 بخشیدن هنره که هرکسی نداره الان
 به سلامتی
 غیرتی

 

اسفند 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
تير 1393
خرداد 1393
آذر 1391
آبان 1391
شهريور 1391

 

-Lovely

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست داشنتی و آدرس lovely3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درهم برهم
have-fun
سارا یکتا
●!❤ عــاشقانه ❤!●••
˙·٠•●♥یه دخی تنــــها♥●•٠·˙
smart g
دل نوشته
عاشق تنها
صبح امید
♥ANIL.AILIN♥
رویای عشق>داش رحیم<
lovly heliya
همه چی در هم
شیطونککککککک
حااااااانی
جیگر
ترنم اشکها و لبخند ها
دختران صورتی
دخمل صورتی
دختران آریایی
عشق من
بانوجان
نمکدون
عاشقترین
عاشقانه
روانشناسی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

کادیلاک بچه ابرقو
بانک مقالات دانشگاهی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 9913
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 286
تعداد آنلاین : 1